Boende och avsluta min behandling

Förlåt men jag har legat sjuk så jag har inte kunnat blogga. Kör ett blandinlägg nu. Fortfarande inget nytt i från Soc och flytt. Jag tycker det är för jävligt rent ut sagt. Jag har mailat personalen här har ring men inte fått tag på någon. Den 25 har jag i allafall samtal med Laro om eftervårds behandling vilket jag tycker är bra. Det dåliga med det hela är att min Soc Hexor ska vara med, Det gillar jag inte alls då jag inte godkänt att dem ska veta allt om mig. Men när jag är på ett ensamt möte ska jag berätta det för dem att jag sagt att jag var tvungen att tänka på om jag ville delge Soc mina journaler.. Jag har nämligen plan på att fortsätta mitt jobb på Situationen och jag vill bli helt självförsörjande och slå av mig soc helt och hållet. Jag ska bara ha eftervård i sex månader sen vill jag gå till en vanlig kbtare.. Jag kommer alltid behöva kbt för att upprätthålla mitt månde i stabilt läge..
I helgen ska jag träffa barnen igen om dem godkänner min ansökan om att få vara ledig. Och på fredag får jag kanske pengar för hoppningsvis.. 
Jag känner mig sååå klar på Alvina och är väldigt nyfiken på att får börja min eftervård. Jag är också nyfiken på vilken sortsboende jag ska få. Om det är något dåligt vill jag tillbaka till bandhagshemmet lika gärna. Det känner jag till och lägenheterna där är skit mysiga. Då kommer jag kunna koncentrera mig på eftervården ordentligt. Men får jag en egen stor vanlig lägenhet så tar jag det.. Vi får se helt enkelt vad det blir för slags boende..
Nu ska jag spela candy crush saga en stund och kl 13 ska jag ha samtal med Ulrika behandlings assistenten.. Bör städa mitt rum i dag också.. Tjingeling på er