Vuxen poäng och i dag släpps mitt lvm

PÅ själva Alvina går det framåt.. Hade samtal med M i dag behandlingsassistenten.. Vi  ringde bland annat min soc på ekonomi för att ansöka om fotbollsutrustning. Men så klart så svarade hon inte.. Skulle jag bli något annat än förvånad.. Suckar mig tung i bröstet. Men hur som helst så pratade han på hennes telefonsvarare så vi får se om han ringer upp.
Mailet om att byta handläggare från den vidriga ångest givaren som jag har i dag går överhuvdtaget inte att prata med. Så det är också gjort.
Nu satte jag mig vid datorn, egentligen inte för att blogga utan för att skriva in mig på arbetsförmedlingen så dem på soc inte kan komma här och komma om det också. Bäste att ligga steget före hela tiden
 
Annars då förutom alla vuxenpoäng jag samlar på mig.. Haha I dag är en stor dag för mig.. Igår tog jag 6 månader nykter och drogfri. (applåder) och i dag släpptes mitt lvm. Enligt lag är jag en helt fri människa nu och kan i princip bara packa ihop mig och dra. Men det tänker jag INTE göra jag ska avsluta detta och sen på sikt börja en vardag hemma.. Om jag nu ens får något hem. Det är ju upp till Socialen lite och dem här på Alvina. Men M skulle vara med nästa gång så det blir bra ord sagda..
 
Nej nu måste jag göra det jag satte mig här för att uträtta, skriva in mig på arbetsförmedlingen. Jag hoppas alla där ute mår bra och jag kämpar på med mitt.. Ha det fint Zazz